Veusambveu llibreria/editorial
C/ Picalquers, nº2, 08001 Barcelona, Spain
divendres, 24 març a les 20:15 h (noteu canvi d’hora)
Presentació del llibre Combatir la islamofobia i debat
Intervindran:

  • David Karvala, coordinador del llibre i militant de Marx21.net
  • Txell Bragulat, coautora del libre i activista de Sodepau
  • Wafae Moussaoui, activista d’UCFR i del Centre Cultural Islàmic Català

A més a més, la Ronda Kipka, militant de Marx21 (Alemanya) i activista de Aufstehen gegen Rassismus (moviment germà d’UCFR) ens explicarà el context a Alemania.
També tindrem una mostra de la exposició #StopIslamofòbia de la Juana Heredia, fotògrafa i activista d’UCFR.
Esdeveniment a Facebook

Sobre el llibre

El contexto y la necesidad de este libro son demasiado evidentes: la epidemia de islamofobia que ha surgido tras los atentados en París, los ataques contra Charlie Hebdo y un supermercado judío, en enero de 2015, y luego los ataques aún más mortíferos de noviembre de 2015.
Combatir la islamofobia intenta desmontar algunos de los mitos y prejuicios respecto al islam, el hiyab, las mezquitas, y al hacerlo combate las ideas fomentadas por la derecha y las autoridades, pero también, y de manera especial, por determinados sectores de la izquierda.
Frente a una Europa donde emergen la islamofobia y la división, el objetivo básico de este libro es fomentar la lucha unitaria contra la islamofobia, entre la gente de izquierdas, la gente musulmana, y —cada vez más— la gente musulmana de izquierdas.
Participan en el libro: David Karvala (ed.), Amparo Sánchez Rosell, Brigitte Vasallo, María González, Natalia Andújar, Fatiha El Mouali, Teneh Jawo, Salim Benamara, Baba Jawara, Txell Bragulat, David Crouch, Regina Martínez y Ghassan Makarem.